Wednesday, 28 December 2011

Ahli Politik Ditangkap Khalwat Bersama Isteri Orang

gambar hiasan


KANGAR - Tindakan seorang ahli politik duduk bergelap dalam kereta bersama isteri orang, mengundang padah, apabila gelagat mereka disedari sekumpulan ahli Skim Rondaan Sukarela (SRS) yang kemudian memanggil imam kampung, sebelum pasangan itu ditahan kerana disyaki berkhalwat.


Kejadian berlaku pada jam 1.26 pagi berdekatan resort di Sungai Batu Pahat, di sini, 24 Disember lalu.

Menurut sumber daripada Jabatan Agama Islam Negeri Perlis (Jaips), ahli politik berusia 35 tahun dan sudah berkeluarga, ditahan bersama pasangannya berusia 30 tahun dalam kereta Proton Wira, berhampiran semak-samun.

Menurutnya, kelibat pasangan itu pada awalnya disedari sekumpulan ahli SRS Kampung Sungai Baru, Sungai Batu Pahat sebelum imam kampung dipanggil untuk menyoal siasat pasangan berkenaan.

“Mereka kemudian ditahan selepas gagal menunjuk-kan dokumen sebagai bukti hubungan mahram atau suami isteri sebelum diserahkan kepada Jaips untuk tindakan selanjutnya.

“Laporan ke atas kedua-dua pasangan itu turut dibuat di Balai Polis Kangar sebelum dijamin oleh keluarga masing-masing,” katanya di pejabat Jaips di sini, semalam.

Menurut sumber itu lagi, ahli politik berkenaan dan pasangannya hadir ke pejabat Jaips semalam, untuk memberikan keterangan selama sejam.

“Keterangan tertuduh mula diambil oleh pegawai Jaips pada 9.45 pagi dan berakhir 10.45 pagi, dimulakan dengan tertuduh lelaki diikuti dengan pasangannya.

“Buat masa ini, Jaips memutuskan 18 Januari 2012 sebagai tarikh permohonan agar kes ini dibawa ke Mahkamah Tinggi Syariah Kangar, memandangkan kami masih menunggu keterangan saksi yang menahan pasangan itu termasuk imam masjid,” katanya.

Jurucakap itu berkata, pasangan berkenaan ditahan dan didakwa bawah Seksyen 9(1)(2), Enakmen Jenayah Dalam Syarak Perlis, 1991 yang boleh dikenakan denda tidak melebihi RM5,000 atau tiga tahun penjara atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan.

Tuesday, 20 December 2011

Pondan Jadi Pramugari


Sebuah syarikat penerbangan Thailand yang baru saja beroperasi, PC Air, membuat langkah mengejutkan dalam ‘merekrut’ pramugari mereka.

Syarikat ini mengambil keputusan menerima pondan sebagai pramugari, pergh!
Pramugari transeksual ini merupakan pramugari ‘batch’ pertama yang diterima syarikat penerbangan ini.

Daripada lebih dari 100 orang pondan yang memohon, tiga daripadanya diterima berkhidmat.
Salah seorangnya pemenang pertandingan ratu cantik transeksual Thailand- Miss Tiffany Universe 2007- Thanyarat Jiraphapakor.

Kriteria pemilihannya sendiri dikatakan tidak berbeza dengan kriteria para pramugari lainnya.
Syarikat tidak kisah sama pondan-pondan itu telah ‘membuang’ zakar mereka atau tidak, yang penting mereka mesti memiliki kemampuan komunikasi yang baik dan sanggup memberikan pelayanan yang sempurna.



Pramugari ker..,pramugara ek..ker pramugarari...hehe

p/s : elok gak la..dari biar mereka jual bontot yer dak..?

Sunday, 18 December 2011

Lelaki Jadi Model Coli



Pada pandangan pertama, ini ialah iklan yang nampaknya normal untuk coli push-up… sehingga anda menyedari yang model cantik yang mengghairahkan ini sebenarnya adalah LELAKI.

Rantaian runcit Belanda HEMA telah membuat kejutan melalui dunia fesyen dengan menggunakan peragawan Andrej Pejic dalam kempen pakaian dalam terbarunya.

Androgini berumur 20 tahun mempromosikan gedung diskaun baru 'Mega push-up bra' dalam satu siri iklan-iklan yang telah menggemparkan dunia.

Kempen yang kontroversi ini telah menjadi buah mulut di laman rangkaian sosial, dengan 'trending topic' di Twitter cuma beberapa jam setelah iklan-iklan telah dikeluarkan.



Satu pengguna tweeted: “Kempen HEMA itu hebat : Andrej Pejic memakai coli push-up?!

“Jika seorang lelaki nampak bagus memakai coli itu, ia mesti adalah benda yang baik dan patut dibeli.”

Ketampanan androgini dari Bosnia ini telah membuatkan dia menjadi pilihan daripada model-model dalam permintaan masa.

Pejic, yang telah dibesarkan di Australia, memakai pakaian wanita bukanlah perkara asing bagi dirinya.

Ejen Joseph Tenni Frockwriter, Pejic berkata: “Ia revolusioner. Saya tidak pernah mengenal seorang lelaki sanggup menjadi wanita' dalam kempen pakaian dalam".



Gitu la rupanya Andrej Pejic setelah di bogelkan

Saturday, 17 December 2011

Pisang Buat Wanita Ghairah



KAHERAH: Seorang ulama yang tinggal di Eropah menasihati wanita supaya menjauhi pisang atau timun dalam usaha untuk mengelak sebarang pemikiran seksual.

Ulama yang tidak mendedahkan nama itu berkata jika wanita mahu memakan makanan berkenaan, pihak ketiga seorang lelaki yang mempunyai hubungan dengan mereka seperti bapa atau suami perlu memotongnya kepada kepingan kecil dan menghidangkan kepada mereka.

“Buah-buahan atau sayur itu mempunyai bentuk seperti kemaluan lelaki dan boleh membuatkan mereka memikirkan mengenai seks,” katanya yang dipetik laman berita el-Senousa. Beliau berkata sayur seperti lobak merah dan zucchini turut disenaraikan sebagai makanan yang dilarang kepada wanita.

Ulama berkenaan ditanya bagaimana untuk mengawal wanita apabila mereka keluar membeli belah barangan runcit dan jika membeli barangan ini di pasar akan memburukkan mereka. Beliau menjawab bahawa perkara itu adalah urusan antara mereka dan Tuhan.

Ditanya mengenai apa yang perlu dilakukan jika wanita dalam keluarga menyukai makanan terbabit, sheikh berkenaan menasihatkan supaya makanan itu dipotong di tempat yang tersembunyi yang tidak boleh dilihat wanita berkenaan sebelum diberikan kepada mereka.

Pendapat berkenaan telah mencetuskan pelbagai reaksi di kalangan umat Islam terutama di talian apabila beratus-ratus komen dilihat sebagai mengejek ulama itu. Seorang pembaca berkata pemimpin agama seperti ini memberikan nama buruk kepada Islam manakala komen lain berkata ulama berkenaan perlu berhenti dari jawatannya dengan segera. Pada masa sama beberapa pihak mendakwa ulama terbabit sengaja cuba meraih populariti tetapi tiada sebarang kenyataan jawapan daripada ulama terbabit.

*****************

Jilaka.., pisang pun ghairah ker...=)

Friday, 16 December 2011

Budak 19tahun di Sihir Menjadi Nenek

Adajer benda pelik dekat dunia ni

Terlihat satu laman web dari Indonesia tentang gadis berumur 19 yang berubah menjadi tua akibat disihir. Ada gambar yang disertakan tapi tak tahulah nak percaya ke tidak. Lepas siasat kat Google rupanya kisah ni memang dah popular kat Indonesia.

Ita Susilawati, seorang perempuan yang menjadi pujaan lelaki2 dikampungnya berubah wajah dan badan menjadi nenek tua setelah dia berkahwin dengan suaminya, Hendra. Ketika perkahwinan mereka berumur kira2 3 bulan, Hendra kembali ke kampung halamannya untuk mencari kerja.

Ita kemudian bermimpi dikejar dan dipatuk dua ekor ular yang besar dan berwarna hitam. Pada mulanya dia menganggap itu cuma satu mainan tidur namun selepas tiga hari tengkuknya mula berasa panas dan perit seperti bekas ditampar dengan kuat. Tidak lama kemudian, kedua2 tangan dan pehanya tumbuh bintik2 merah, dadanya mengerut seperti kecut dan berasa seperti direbus dalam air panas!

Semua doktor dan bomoh yang merawat Ita buntu dan tidak tahu apa punca sebenar penyakit misteri yang dideritai Ita. Dia dibawa pulang, suaminya masih tidak balik. Di rumah, Ita makin menderita. Kulit matanya membengkak seperti menutupi bahagian mata dan melebeh. Perutnya pula ditumbuhi benjolan sebesar penumbuk orang dewasa. Ada cerita yang mengatakan sebenarnya Hendra telah merampas Ita yang pada masa itu sudah bertunang.

Namun Ita memutuskan tunang dan berkahwin dengan Hendra. Hendra pula, selepas pulang lalu menemui Ita dalam keadaan begitu, telah pergi semula dan tidak kembali lagi. Dikhabarkan,Hendra juga juga berkahwin lain selepas mendapati keaadan isterinya menjadi sedemikian rupa...Kesian Ita kan?

Akhirnya Ita meninggal atas penyakit misteri yang dideritainya. Sama ada betul atau tak andaian yang dia dah kena sihir, itu Wallahualam.

Dan ini adalah gambar setelah Ita didakwa disihir..


Wednesday, 23 November 2011

Sembahyang atas teksi

Solat atas teksi..??

Zaman sekarang tiang agama iaitu solat ramai yang tinggal yer dak..?? tapi tengok la orang ini yang tidak kisah dengan orang lain yang pasti kewajiban ditunaikan

sujud atas teksi01 Diatas Teksi:  sembahyang

sujud atas teksi06 Diatas Teksi:  sembahyang
sujud atas teksi03 Diatas Teksi:  sembahyang
sujud atas teksi04 Diatas Teksi:  sembahyang
sujud atas teksi05 Diatas Teksi:  sembahyang
sujud atas teksi07 Diatas Teksi:  sembahyang

tags : gambar solat atas teksi, gambar sembahyang atas teksi, gambar orang solat atas teksi, gambar orang sembahyang teksi

Wednesday, 9 November 2011

Gambar Nabila Huda Cium Mulat di Tioman..??

Adajer gosip artis kita sekarang ini, entah betul atau tidak gambar nabila huda cium mulut itu belum ada kesahihannya

Orang yang diciumnya dikatakan jurulatih selam, ini disiarkan di galaksi Tv9



 

http://img40.imageshack.us/img40/103/93081352.jpg

Betul atau tidak orangnya Nabila Huda..., kita tunggu jer la jawapan dia...harap2 bukan

Wednesday, 2 November 2011

Berita Indonesia siar gambar Najib tidur di CHOGM



AGAK memeranjatkan, apabila sebuah portal berita berpengaruh Indonesia AntaraNews menyiarkan gambar YAB Perdana Menteri Malaysia, Najib Tun Razak tidur semasa persidangan Ketua Negara-negara komenwel, CHOGM di Perth Australia.

Sungguhpun laporan berita bertajuk "Pengadilan Malaysia menentang larangan berpolitik mahasiswa" itu berkisar tentang keputusan mahkamah baru-baru ini yang menolak akta AUKU, namun gambar Najib yang sedang tidur menghiasi laporan itu.

Penggunaan gambar Perdana Menteri yang sedang tidur itu dilihat seperti memperli atau memperlekehkan beliau. Namun begitu tidak dinyatakan niat sebenar portal berita berkenaan yang seolah-olah menghina Perdana Menteri Malaysia.

SUMBER dari SINI

Video Keretapi dilanggar lori tangki

Adajer kemalangan maut sejak akhir-akhir ini

Dipahamkan sebuah kereta api yang membawa 200 penumpang berlanggar dengan kapal tangki bahan api di satu jalan lintasan keretapi semalam yang menyebabkan letupan besar-besaran di Kepayan, Kota Kinabalu. Dua belas orang cedera parah dan 34 penumpang tidak dapat dikesan.



video ni. baru lagi dari tempat kejadian.




Coli atau Bra yang best...hihi

Bra atau coli mesti dipakai oleh semua wanita yer dak...??


Ni adajer gaya dan corak yang menarik...hahahaha



Fish Bra
Metal Bra

Lobster Bra
Bear Bra
Nintendo Bra
Bird Bra
Hello Kitty Bra
Boar Bra
Robot Bra
Fish Bra
Hair Bra
Dinosaur Bra
Telephone Bra
Cupcake Bra
Water Tap Bra
Spotlight Bra
Muppet Bra
Supergirl Bra
Bacon Bra
Batgirl Bra
Candy Bra
Hand Bra
Christmas Light Bra
Pokemon Bra
Starry Bra


Anda punya yang mana,,,???

Tuesday, 1 November 2011

Nadia diarah bayar RM50,000

Nadia Mustafar

KUALA LUMPUR - Selepas enam tahun bertelingkah, kemenangan akhirnya berpihak kepada pelakon, Lisdawati apabila rakan artis, Nadia Mustafar diarah oleh Mahkamah Sesyen di sini, supaya membayar ganti rugi sebanyak RM50,000 kepadanya berhubung artikel fitnah mengenai kegagalan menjelaskan hutang di majalah Media Hiburan.

Hakim Yong Zarida Sazali turut memerintahkan Nadia atau nama sebenarnya Siti Naziyah Sheikh Mustafar, 35, membayar kadar faedah empat peratus bermula dari tarikh penghakiman hingga penyelesaian kes dan kos mengikut skala.

"Selepas meneliti hujahan dan keterangan pihak-pihak, mahkamah membenarkan tuntutan plaintif (Lisdawati)," katanya.

Lisdawati dan Nadia bagaimanapun tidak hadir pada prosiding semalam dan mereka diwakili peguam masing-masing iaitu Sangeet Kaur Deo bagi Lisdawati manakala Nadia pula oleh Siti Julaini Mohd. Shahar dan Mohamed Lusfi Yaakob.

Pada 21 April lalu, Lisdawati memfailkan saman terhadap Nadia kerana mendakwa mengeluarkan kenyataan memfitnah terhadap dirinya.

Berdasarkan pernyataan tuntutannya, Lisdawati atau nama sebenarnya, Nisdawati Nazaruddin, 33, mendakwa Nadia dengan niat jahat memberikan wawancara mengandungi perkataan memfitnah kepada wartawan majalah Media Hiburan, Hanif Abdul Ghani.

Hanif tidak dipanggil sebagai saksi kerana telah meninggal dunia tiga tahun lalu.

Wawancara itu didakwa berlaku sekitar Januari 2005 dan Lisdawati mendakwa, majalah itu menyiarkan artikel berkaitan pada 8 hingga 14 Januari 2005.

Isteri kepada pelakon Fauzi Nawawi itu mendakwa, dalam erti biasa, artikel itu antaranya bermakna dan difahamkan bermaksud dia meminjam wang, berhutang dan gagal menjelaskan hutang yang dikatakan itu kepada Nadia.

LISDAWATI

Monday, 31 October 2011

Gambar Khairul Fahmi & Dahlia Teck Di Party Bersama Arak Termahal

Adajer cerita panas dari APEK ni..adoiyai....!!

Ini la susahnya orang yang kena kejutan budaya atau lebih tepat lagi lupa diri...grrrr


Khairul Fahmi Che Mat dan Dahlia Teck bersama rakan-rakan yang super seksi di Werner’s, Changkat Bukit Bintang.

tgk atas meja ape tu….Black Label tu..antara arak termahal…
apa nak jadi ni?

Saturday, 29 October 2011

Gambar kanak-kanak tunjuk kemaluan TERSEBAR..!!!




Lucu!. Maaf sedikit lucah pada entri kali ini. Saya sendiri tidak menyangka disebalik wajah comel kanak-kanak perempuan diatas, rupa-rupanya dia seorang kanak-kanak lelaki!. hahahaha. Tertipu!


Itu dia belalai gajah !haha

Siapalah agaknya yang bodoh pergi tangkap gambar budak ini sampai begitu?. kesian dia jadi mangsa!