Monday, 16 April 2012

Marvel’s The Avengers



Pergh..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! filem paling aku tunggu tahun ini ialah The Avengers..,  Di sebabkan nuffnang bermurah hati nak kasi tiket free aku sanggup bertukus lumus untuk mendapatkan tiket free The Avengers dari Nuffnang..('',)

Aku pasti filem yang dinantikan semua orang  untuk di tonton dipawagam salah satunya ialah The Avengers yer dak..??




What superhero would you be if you could create a new member for The Avenger’s team and how would you save the world...??

****************

Kalau diberi peluang untuk aku menjadi salah seorang super hero dalam The Avenger, aku ingin menjadi Optimus Prime...('',) yeeeeeeehaaaaaaaaaa

Optimus Prime seorang yang besar lagi hebat berlawan...Selain itu dengan idea yang ada pada Optimus Prime pasti dia tidak mengecewakan...


Macam mana nak selamatkan bumi.

Dengan adanya Optimus Prime dalam The Avenger, sudah pasti kekuatan yang ada pada Optimus Prime dan rakan lain mudah untuk menewaskan musuh..

Optimus Prime selaku ketua kerana perancangannya yang sangat bijak pasti berjaya mematahkan segala muslihat dari pihak musuh..

Optimus Prime akan mengarahkan geng-geng The Avengers yang lain untuk menghapuskan semua musuh
.

 Yeeaaahhhh!!!!!!!!! amik kau " kata optimus prime"

 
Kebaaabooom...!!!!!!!!!!!!!"


"woi jaga-jaga woi.." jerit Thor kepada semua


"Padan muka kau..!!!!!!!! arghhhhhh!!!!! " jerit HULK


" rilek jer gua hapuskan musuh" kata captain amarica tanpa perlu jerit



"semua musuh dah mati jom kita balik tengok anak bini " kata ironman dalam hati..





Akhir sekali semua MUSUH mati....BUMI dapat diselamatkan dengan idea yang paling bernas daripada


OPTIMUS PRIME @ UJANG The Avengers..


Sekian....Peace (~_^)v

*nak cerita yang logik jangan tengok The Avengers ok...hee


P/S : semoga Nuffnang yang comel dapat kasi gua tiket wayang ni..thanks..


No comments: